Nyt bookingsystem pr. 1. august 2024

Torsdag d. 1. august 2024 sender vi det nye administrations og bookingsystem, ASA i luften. Systemet gør det nemmere for kursisterne at booke de kurser, som de er interesserede i. Så betaler man, og man får besked på SMS eller e-Mail, at man er optaget på det ønskede hold.

Vi er meget spændte på at sætte systemet i gang. Systemet er designet til at gøre det let for kursisterne at tilmelde sig de kurser, man finder interessante. Til systemet er knyttet et betalingsmodul med en sikker forbindelse til Nets. Når betalingen er gennemført, får man tildelt en plads på kurset. Hvis holdet er overtegnet, sættes man på venteliste.

I vores interne kursusadministration får vi et bedre overblik over, tilmeldinger til de mange hold, ventelister, reservationer o.s.v. 

I tæt samarbejde med vores hovedorganisation FORA, har vi været på kursus i brugen af systemet og vi er temmelig sikre på, at forarbejdet er gjort så godt, som vi har kunnet gøre det. Vi er ret sikre på, at der nok skal vise sig fejl, når systemet sættes i gang. men vi håber, at I vil bære over med os og systemet, så vi får rettet de fejl, som opstår undervejs. Vi er meget opmærksomme på, at fejlene rettes så hurtigt som overhovedet muligt. Vi regner med jeres tålmodighed i indkøringsfasen.



Gudbjerg Husflidsforening
Vandmestervej 8
5892 Gudbjerg

Skoleleder: Irene Langelund Hansen

Telefon: 51356947

Mail: irene@gudbjerg.husflid.dk



Medlem af Fora